2018. December
HKSzeCsPSzoV





12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31





 
 
Home Cégismertető Elérhetőség Karrier Munkatársaink Szolgáltatásaink

Név:
Jelszó:
Belépés
 
 
Autó elektronika
 Autó Hi-Fi
 Autó riasztó
 GPS alapú jármű követés
 GPS alapú jármű felügyelet
 Sebességváltó zár
 Ablakemelő
 Centrálzár
 Telefon kihangosító
 Kihangosító
 Xenon
 Tolató kamera
 Tolató radar
 Radar detektor
 Ülésfűtés
Hő- és biztonsági fólia
Épület elektronika
Épületgépészet
Bérlés
EasyTrack BELÉPÉS

 Érdeklődés:
 - Autó elektronika
 - Épület elektronika

 Dolgozz a csapatban:
 - Jelentkezz munkatársnak
 - Jelentkezz alvállalkozónak

 Hírlevél feliratkozó kapuk:

 Friss autós hírlevél érdekel
 Teljes név:
 E-mail cím:

 Autós nyomkövetős  hírlevél érdekel
 Teljes név:
 E-mail:

 

Lézerblokkoló és radardetektor:

A radardetektorok birtoklása illetve használata a 175/2003 (X.31) Kormányrendelet értelmében 2003 december 1-től már nem tiltott Magyarországon! Kérem, külföldi utazása előtt a kellemetlenségek elkerülése végett tájékozódjon az adott ország törvényeiről, állásfoglalásáról!


Javasolt eszközök:

BEL/Target Euro 967R Radardetektor

Nagy érzékenységű és szelektivitású készülék, mely kifejezetten az európai piacra készült. Fix felszerelésű, ez azt jelenti, hogy érzékelőjét a gépkocsi elejébe kell szerelni, olyan helyre, ahol fém nem árnyékolja, nem zavarja. Beltéri egysége kis méretű, fény és hangjelzéssel figyelmeztet.

A tökéletességre való törekvés érdekében ajánlatos együtt használni a Target LT-400 vagy Blinder M27/M47 lézer blokkolóval!




Átlagos radar előrejelzési távolságok :

(a konkrét riasztási távolság a pillanatnyi körülmények függvénye).
  • Autópálya-radar (Ka sávú) hátulról: 320m, szemből 950m
  • Multanova (Ka sávú) radar hátulról: 200m, szemből 330m
  • Speedophot (K sávú) radar hátulról: 360m, szemből 410m
  • Microspeed (Ku sáv) radar hátulról: 270m, szemből 380m


Tulajdonságok

  • LED kijelző
  • Kis vezérlő, mely bárhol feltűnésmentesen elhelyezhető
  • Külön hangjelzés minden riasztáshoz
  • Hangerő szabályozás
  • Nem érzékelhető a VG-2 detektorkeresők számára
  • Ultra low oscillator a kevesebb hamis riasztás érdekében
  • Beépített kivitel
  • Különálló radarvevő, mely kívülről nem látható


Target LT-400 Lézeres "kapunyitó"

A megbízható csúcskategóriás lézertecnikának köszönhetően nagy biztonsággal ajánljuk automata garázsajtók, céges beléptető sorompó, kültéri világítás , önműködő (gombnyomás nélküli) vezérlésére.
Jel észlelése esetén tájékoztató jelzést ad a vezetőnek (fény és hangjelzés) és automatikusan sugározni kezdi a saját azonosítóját. Ha a bejövő jel nem a saját bázisállomásától származik, akkor 8 másodpercen belül automatikusan kikapcsol, hogy más eszköz (pl. az ugyancsak 904 nanométeres hullámhosszt használó rendőrségi lézeres sebességmérők) működését ne zavarja.
Bázisállomásként Target LT-420 alkalmazható, melybe max. 50db vezérlő kódját lehet beprogramozni.
Az LT-400 fix beépítésű készülék, melyet a gépjármű elejébe kell beépíteni, úgy, hogy érzékelői és vevője akadálymentesen "kilásson". Szerényen meglapulva a hűtőrács bordái mögött, feltűnésmentesen teszi dolgát.


Tulajdonságok:

  • LED kijelző
  • Hangjelzést ad
  • Beépített kivitel


Beszerelés:

A lézerblokkoló és a radardetektor beépítése felkészültséget és megfelelő műszaki ismeretet igényel, a helyes működés érdekében kérem, bízza szakemberre!


BEL Professional Series RX-65 Euro Radardetektor

Nagy érzékenységű és szelektivitású készülék, amely az európai piacra készült. Fény és hangjelzéssel figyelmeztet a radaros és lézeres mérésre.
Beépítést nem igényel, egyszerűen a szivargyújtóra csatlakoztatva működik. Elhelyezhető a műszerfalon, a napellenzőn, figyelve, hogy érzékelője akadálymentesen előre lásson.
Mobil kivitelének köszönhetően többautós felhasználást tesz lehetővé.


Tulajdonságok:

  • Jól látható szöveges kijelző
  • 4 fényességi fokozat
  • Digitális beszéddel is figyelmeztet
  • Folyamatos hangerő-szabályozás
  • Automatikus halkítás és kézi néma üzemmód
  • Némító gomb a szivargyújtó-csatlakozón
  • Highway/AutoScan/City üzemmód
  • Könnyen beprogramozható figyelt frekvenciák
  • Több radarsáv kijelzése egyidőben
  • Feszültségfigyelés
  • Memória az összes beállítás elmentésére
  • 360°-os radar- és lézerfigyelés
  • VG-2 és Spectre1 radardetektor-keresők számára érzékelhetetlen
  • POP radarok detektálása
  • Digitális jelfeldolgozás
  • SWS dekódolás
  • Professzionális fém tartódoboz
  • Könnyű, gyors beszerelés a mobil kivitelnek köszönhetően


Jó tudni!

A mérés technikai megoldása szerint két rendszert különböztetünk meg:

  • Radar
  • Lézer


A RADAR:

Több frekvenciasávban történhet a mérés, ezért az előjelzőnknek is több frekvenciasávban kell detektálnia a beérkező jeleket. A készülék kiválasztásánál figyelni kell arra, hogy minden használatos sávot figyeljen és ráadásul európai kivitel legyen, mert, mint az alábbi táblázat mutatja Amerika és Európa között ebben is van különbség.

X sáv:    Magyarországon nem használatos, az USA-ban 10,525 GHz
Ku sáv:    Magyarországon 13,450 GHz, az USA-ban nem használatos
K sáv:    Magyarországon 24,125 GHz, az USA-ban 24,150 GHz
Ka sáv:    Magyarországon 34,300 GHz, az USA-ban 33,400-36,000 GHz



Ha a beszerelésre került eszköz nem ismeri valamelyik frekvenciasávot, az megbízhatatlan félmegoldást kínál. Ha az eszköz több sávot figyel (X sáv), mint amire szükség van, az hibás, fals adatokat szolgáltat, fölösleges figyelmeztetésekkel terhel.
Zavarok:
Az radardetektor egy nagyfrekvenciás rádióvevő, ami vesz minden olyan jelet, ami az ő vételi sávjába esik. Az éterben létrejövő, kikeveredő frekvenciák, vagy a hasonló sávban működő berendezések jelei téves jelzést okozhatnak (mobiltelefonok átjátszó állomásai, Budapest környékén az AM mikro televíziós adó, kapunyitók), ez városban sűrűbben előforduló jelenség, lakott területen kívül ritkább. Az általunk forgalmazott készülékek nagyérzékenységű, szelektivitású berendezések, amik el vannak látva olyan zavarszűrőkkel, amik az európai zavarok, sajátosságok figyelembevételével javítják a találati arányt.


A LÉZER:

Egyszerűbb esettel állunk szemben, hiszen a lézeres mérésnél világszerte a 904nm-es hullámhosszt használják. A lézer korszerű technológia, nagy távolságról, nagy pontossággal tud mérni, ezért nem elég a figyelmeztetés, reakcióidőnk miatt mire lassítunk, kész a fotó.
A lézer esetében a detektálás mellett időt kell, hogy nyerjünk, ezért valamilyen módon blokkolni kell a mérést. A blokkoló a mérőjel vétele után közvetlenül egy válaszjelet küld a mérő felé, ami azt veszi és megpróbálja értelmezni, de nem felel meg a várt jelnek, ezért addig, amíg a blokkoló sugároz, nem tud sebességet számolni. Ez az idő kb. 7másodperc, ami nem sok, de elegendő ahhoz, hogy sebességünket a kellő mértékig csökkentsük.
A blokkoló érdekessége, hogy valójában hivatalosan ez egy garázsnyitó elektronika, ami lézer segítségével kommunikál az autóval, és csak sajnálatos egybeesés, hogy pont azon a hullámhosszon, amin a sebességmérő eszközök is működnek.


Hibabejelentő

Céges költségeit hatékonyan csökkentheti GPS nyomkövető beszerelésével!

Hatékony munkaidő kontroll!

Üzemanyag megtakarítás!

Menetlevél szolgáltatás!

Alacsony üzemletetési költségek!

















 
  Látogatók száma: 738606
Tel: +36 88/591-470, Fax: +36 88/591-477