XENON

A xenon a természetes fényhez közel állóbb színhőmérsékletet és fénymennyiséget biztosít a hagyományos és halogén (100-150W) izzók energiaigényének töredékével (30-50W), úgy, hogy közben kevés hő keletkezik. A kis hoőképződés nem károsítja a lámpatestet, a megfelelő fénymennyiség és színhőmérséklet miatt szemünk nem fárad, kontrasztossága miatt megmarad eredeti felismero képessége.
A xenon hosszú élettartamú!
Az égőben nincs izzószál, ezért nem érzékeny a hőingadozásra (ki-bekapcsolás) és a mechanikus behatásokra. A xenon fényét egy nemesgázokkal teli térben nagyfeszültség hatására két elektróda között létrejött ív adja. Az ív begyújtásához 2000V feletti feszültség szükséges, de bemelegedése után, fenntartásához elegendő 80V. Ezt a nagy feszültséget egy speciális transzformátor hozza létre, amit egy erre a célra tervezett elektronika vezérel.
Előnyei:
Nagyobb fényerő: a 35W-os szett, 3-szor nagyobb lumenű fényforrással rendelkezik, mint a hagyományos 55W-os halogén izzók,
Violafehér fény: a fényhőmérséklete ezeknek a szetteknek sokkal jobban megegyezik a nappali fénnyel, mint a hagyományos halogén izzók, melyek inkább sárgás árnyalattal világítanak,
Nagyobb látótávolság: a nagyobb fényforrás, és fehérebb szín kombinációjából adódóan sokkal jobb a látótávolság foleg az éjszakai vezetési körülmények között,
Hosszabb élettartam: A Maxlux és GP Thunder szettek ÖTSZÖR tovább tartanak mint a hagyományos halogén lámpák!

Tulajdonságok:
- A telepítéshez nincs szükség újrakábelezéshez, vagy meglévo kábelek vagdosásához.
- 35W. Xenon gázzal töltött kisüléses fej. Nincs izzószál. 4300K-10000K fényhomérséklet. Nagyobb fény kibocsátás.
- Legjobb orvosi xenon minőség!
- Hosszabb élettartam!
- A HID lámpákban a fényt egy elektormos ív hozza létre, melynek sokkal nagyobb a fényereje és a színhőmérséklete.
- Nem szükséges kicserélni a fényszórót, csupán a xenon "izzót" kell a hagyományos halogén helyére szerelni és az elektronikát elhelyezni a motortérben, majd megfeleloen csatlakoztatni az autó elektromos rendszeréhez.
- A Kelvin szám az izzó színét jellemzi. A sárgás halogén 3000K körüli, a tiszta fehér H.I.D. Xenon 4300K, a jégkék 6000K. Ahogy növekszik a Kelvin szám, úgy kékül az izzó fénye. A legerosebb fénye a 4300K-es izzüknak van, ettol felfelé haladva az izzók fényereje csökken. A 4300K-es izzóval látunk a legjobban, mivel ez áll legközelebb a napfény színéhez, így az emberi szem ebben a tartományban a leg érzékenyebb. Mi a 4300K-es izzót ajánljuk, valamint a jégkék 6000K-est. A magasabb kelvinszámú izzó színhomérséklete torzitja a színérzékelést, valamint az emberi szem nem elég érzékeny ezen a tartományon. A vizes aszfalt kékes árnyalata is jelentosen elnyeli az eros kék fényt.
- A hatalmas fényáramot egy elektromos ív adja a xenongázzal és egyéb fémsókkal töltött kvarcüveg gömbben. A xenonizzóban nincs izzószál.
- A xenonégő élettartama a halogén izzóénak többszöröse, ami általában kiszolgálja a gépkocsi teljes élettartamát, amit egy tulajdonosnál tölt. A gyártó 2000 üzemórát ígér, míg egy átlagos halogén izzó élettartama 400 üzemóra.
- Kb. 5 másodperc után a teljes fényerő 90%-a áll rendelkezésre, kb. egy perc után eléri teljes fényerejét.
- Az elektronika a begyújtásnál kb. 25.000 V feszültséget hoz létre, majd az áramerősséget csökkentve kb. 85V körül stabilizálja azt.


|